INGYENES BEMUTATÓ ELŐADÁS

bemutato04Sokan tapasztaljuk, hogy amíg az élet különböző területein egy kis utána olvasással képbe kerülhetünk a bennünket érdeklő kérdésekkel kapcsolatban, az orvoslás területén kénytelenek vagyunk a doktorok által elmondott, gyakran nehezen érthető tájékoztatásra hagyatkozni. Ettől mindannyian kiszolgáltatottnak, bizonytalannak érezzük magunkat. Aki nem járt orvosi egyetemre, nem beszél latinul, és nem ismeri teste részletes anatómiáját, sokszor tehetetlenül áll a tünetek, fájdalmak és diagnózisok útvesztőjében.

Bár a kiropraktika testünk legfontosabb területével, az idegrendszerrel foglalkozik, sokan még nem ismerik, mivel Magyarországon viszonylag új kezelési módszernek számít. Pedig ahhoz, hogy fájdalmai, mozgási vagy érzékelési nehézségei elmúljanak, fontos, hogy a kiropraktőr és Ön együttműködjenek és, hogy Ön pontosan megértse, hogy mi okozta a kellemetlen tüneteket.

bemutato02Elhatároztuk, hogy egy könnyed, érthető és ingyenes bemutató előadással segítjük azt, hogy pácienseink és leendő pácienseink pontosan megértsék, hogy az egyes tünetek (visszatérő fejfájás, váll és ízületi fájdalom, hátfájás, derékfájdalom, lumbágó, végtagzsibbadás, nehézlégzés, térdfájdalom, talpfájdalom, stb) mitől alakultak ki, hogy a gyógyulási folyamatuk hogyan gyorsíthatók, és az elért eredmények hogyan stabilizálhatóak.

Ezért minden kedden 18.00 órától egy körülbelül 1 órás, ingyenes előadást tartunk a rendelőben, családias környezetben. Az előadás során röviden bemutatjuk a kiropraktikát, a módszertant, és válaszolunk a felmerülő kérdésekre.

Az előadást Dr. Mireuta Róbert tartja, de a résztvevő páciensek és a leendő páciensek adják meg fő irányvonalat: kérdéseik, felmerülő problémáik kerülnek megválaszolásra.

Jöjjön el hozzánk egy előadásra, ismerje meg a kiropraktikát és gyógyulásának lehetőségeit.

Bejelentkezés

a +36-1-782-2602 és +36-30-944-9807 telefonszámon rendelési időben.